W ostatnich miesiącach, przy wsparciu specjalistów z obszaru marketingu, pracowaliśmy nad hasłami (przekazami werbalnymi), które tłumaczą działania naszej Fundacji oraz pomogą nam w docieraniu do darczyńców indywidualnych. Poruszaliśmy się w następujących obszarach tematycznych i generowaliśmy różne pomysły:
KLIMAT
- Szkoła z klimatem! Wesprzyj edukację dla planety
- Przede wszystkim: wiedza. Transformacja dla klimatu i dla nas
- Mądrzejsi o klimat. Wspieraj edukację i świadome społeczeństwo
- Kończmy ten eksperyment! Klimat potrzebuje młodych
DRZEWA
- TAK dla lepszej ochrony i pielęgnacji drzew
- Las rąk! Ochrońmy kolejne drzewa
- Kocham drzewa — robię, co trzeba
- Mniej wycinania, więcej dbania — chronimy drzewa!
SMOG
- Oddychajmy spokojnie. Wesprzyj działania dla czystszego powietrza
- SMOG bez szans! Zmieniamy polskie powietrze
- Z powietrzem na czysto. Chcemy zdrowia i lepszego klimatu
- Nasze zdrowie ponad smogiem! Niech nas usłyszą
ŻYWNOŚĆ
- Bazarki i ryneczki na ratunek! Zdrowiej i bliżej Ciebie
- Bogactwo w różnorodności. Chcemy lokalnych produktów!
- Lokalne zakupy i nowe relacje. Jedzmy regionalnie
- Lokalność i eko uprawy. Zwalczamy kryzys żywnościowy
W w/w obszarach przygotowaliśmy opisy na zbiórki, które wkrótce będziemy prowadzić. Jedną z nich już zrealizowaliśmy (https://zrzutka.pl/a39azv).
Całość okraszamy infografikami i tworzymy spójną identyfikację wizualną. Cały czas w procesie 🙂