Wzmacniamy markę i zdobywamy darczyńców

W ostatnich miesiącach, przy wsparciu specjalistów z obszaru marketingu, pracowaliśmy nad hasłami (przekazami werbalnymi), które tłumaczą działania naszej Fundacji oraz pomogą nam w docieraniu do darczyńców indywidualnych. Poruszaliśmy się w następujących obszarach tematycznych i generowaliśmy różne pomysły:

KLIMAT

  1. Szkoła z klimatem! Wesprzyj edukację dla planety
  2. Przede wszystkim: wiedza. Transformacja dla klimatu i dla nas
  3. Mądrzejsi o klimat. Wspieraj edukację i świadome społeczeństwo
  4. Kończmy ten eksperyment! Klimat potrzebuje młodych

DRZEWA

  1. TAK dla lepszej ochrony i pielęgnacji drzew
  2. Las rąk! Ochrońmy kolejne drzewa
  3. Kocham drzewa — robię, co trzeba
  4. Mniej wycinania, więcej dbania — chronimy drzewa!

SMOG

  1. Oddychajmy spokojnie. Wesprzyj działania dla czystszego powietrza
  2. SMOG bez szans! Zmieniamy polskie powietrze
  3. Z powietrzem na czysto. Chcemy zdrowia i lepszego klimatu
  4. Nasze zdrowie ponad smogiem! Niech nas usłyszą

ŻYWNOŚĆ

  1. Bazarki i ryneczki na ratunek! Zdrowiej i bliżej Ciebie
  2. Bogactwo w różnorodności. Chcemy lokalnych produktów!
  3. Lokalne zakupy i nowe relacje. Jedzmy regionalnie
  4. Lokalność i eko uprawy. Zwalczamy kryzys żywnościowy

W w/w obszarach przygotowaliśmy opisy na zbiórki, które wkrótce będziemy prowadzić. Jedną z nich już zrealizowaliśmy (https://zrzutka.pl/a39azv).

Całość okraszamy infografikami i tworzymy spójną identyfikację wizualną. Cały czas w procesie 🙂

 

 

Działania Fundacji EkoRozwoju sfinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich PROO na lata 2018-2030.